Saturday, September 28, 2013

Wake me up when September ends ❤


Septembrie se apropie de sfârșit, ne părăsește și moleșeala de peste vară și ușor ușor trecem și de astenia de toamnă.
Încercăm să ne obișnuim cu anotimpul rece, dar încă ne mai aducem aminte cu drag de vara ce a trecut, pentru că a trecut frumos. Au fost multe începuturi.

Prima dată împreună în Vamă
Prima lecție de tobe
Prima lecție de chitară

A, da, am fost și prințese pentru o seară :) Am avut onoarea de a participa la evenimentul "Be our sixt star" organizat de Hilton, în cadrul căruia au fost puse la dispoziție costume de epocă și nu am putut rata ocazia de a ne pune în hainele  pielea domnițelor la care visam de când eram fetițe.
În rest am rămas cum ne știți, pasionate de modă, poze, pisici și dans și cu o nouă pasiune (cultivată, de data aceasta) pentru muzică.
Se spune că o imagine face cât o  mie de cuvinte, prin urmare lăsăm pozele să vorbească pentru noi și să vă arate ce am mai făcut în perioada în care nu am mai ținut legătura cu voi.


























Prințese pentru o seară


















Escapade în Vamă



J și tobele


L și chitara







































Și să nu uităm de serile/nopțile pline de muzică, dans și voie bună alături de băieții de la The Mob în Berăria Hanul cu Tei.



































Vă mulţumim pentru comentarii şi vă aşteptăm pe paginile noastre de facebook sau twitter.


















No comments:

Post a Comment

Feel free to express yourself! We read all comments. Thank you!