Tuesday, January 22, 2013

The sweet escape ❤



Hey, Aristocats! Sunteţi gata pentru o nouă săptămână? Noi ne-am încărcat cu energie în acest weekend, într-o escapadă la munte. Ne-am bucurat de zăpadă, aer curat, vin fiert, mâncare bună şi, pentru cei mai curajoşi dintre noi a fost un weekend cu experienţe noi. Snowboardingul a fost sportul vedetă, ne-a plăcut să practicăm (J.), dar şi să privim (L.) şi ne vom întoarce peste 2 săptămâni, într-o formulă extinsă şi cu noi participanţi la joc :)
Vremea a fost excelentă, a nins, apoi a ieşit soarele şi am profitat din plin de ziua de sâmbătă. Tocurile şi fardurile le-am lăsat acasă şi ne-am îmbrăcat cât mai confortabil.
A fost o experienţă minunată şi extraordinar de relaxantă! Abia aşteptăm să ne întoarcem :)





J: MOA beanie
   H&M jacket
   Random brand sweater
   Pull & Bear tights
   Calzedonia leg warmers
   Rialto boots

L: Zara beanie
    NKD jacket
    Random brand sweater
    H&M Jeans
    Red Lips boots




























Voi cum v-aţi mai distrat iarna aceasta?
Vă mulţumim pentru comentarii şi vă aşteptăm pe pagina noastră de facebook




2 comments:

  1. Se pare ca v-ati distrat tare! Sper sa prindeti vreme buna si peste 2 sapt!

    www.iheartblack.com

    ReplyDelete

Feel free to express yourself! We read all comments. Thank you!