Sunday, January 13, 2013

Meet one of our winners - part two

Hey, Aristocats!

Acum o săptămână aţi făcut cunoştiinţă cu una dintre câştigatoarele concursului nostru, Ioana.
Astăzi a venit momentul să o cunoașteţi pe cea de a doua câştigătoare, cea care "ne-a furat" eşarfa aurie.



Numele ei este Maria (Jolie Fille).
Aceasta este poza cu care a participat la concurs şi cu care a reuşit să strângă 220 like-uri.


Ne-am întâlnit cu ea imediat după ce am anunțat-o că este câștigătoare, i-am dat puțin răgaz să se bucure de eșarfă, iar săptămâna trecută ne-a trimis câteva poze cu noul ei accesoriu. Am rugat-o şi să ne răspundă la câteva întrebări pentru ca voi să o cunoașteți mai bine.



1. Ce preferi să îmbraci în această iarnă?
    Prefer o ținută lejeră, comodă, dar și elegantă în același timp. Este stilul vestimentar ce mă reprezintă și avatajează. Nuanțele de alb, maro și auriu sunt cele pe care le-am folosit cel mai des în acest sezon.

2. Ce nu îți place din ceea ce este la modă acum?
    Consider că moda înseamnă a te îmrăca cu ce îţi stă bine şi îţi reliefeayă corpul într-un mod plăcut. Moda  nu înseamnă "a fi la modă", ci "a îţi sta bine în respectiva ţinută". Nu am nicio obiecţie în mod particular ca răspuns la această întrebare.


și întrebarea de bază :)

3. Cu ce ai purtat eşarfa?
    Eșarfa am asortat-o unei ținute semi-elegantă, așa cum se poate observa și din fotografii. Este un accesoriu superb, calitativ, ce a atras privire celor din jur. Sunt bucuroasă că e a mea!





Noi ne bucurăm foarte mult că am reuşit să facem o surpriză frumoasă, mai ales în perioada sărbătorilor de iarnă şi vă promitem că o să mai organizăm concursuri, staţi pe aproape :)

Îi mulţumim Mariei pentru participare şi colaborare și vă urăm tuturor o săptămână minunată!


P.S: Mulțumim pentru comentarii !! :)


No comments:

Post a Comment

Feel free to express yourself! We read all comments. Thank you!