Sunday, January 6, 2013

Meet one of our winners - Part one

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hello, Aristocats,

Perioada sărbătorilor ne-am cam ținut departe de blog, dar am revenit (în forță, sperăm noi) și ne-am făcut și temele pentru vacanță așa că postul acesta este despre câstigătoarea concursului nostru. Vă amintiți de el? Premiul pentru cele mai multe like-uri a fost o eșarfă (câștigătoarea va fi prezentată într-un post viitor) și premiul pentru ținuta aleasă de noi este un post dedicat câştigătoarei. Așa că să nu mai pierdem vremea și să vorbim despre ea.



Ioana are 16 ani şi este elevă în clasa a X-a la Colegiul Naţional Mihai Eminescu. Este născută pe 8 octombrie, în zodia balanţei, lucru care se vede, pentru că ne-a cucerit cu calmitatea, echilibrul și maturitatea de care dă dovadă la vârsta ei.

Aceasta este poza cu care a participat la concurs. Stilul ei simplu, confortabil, dar totuşi studiat (spre deosebire de mixurile vestimentare neadcvate ale fetelor de vârsta ei), ne-a făcut să o alegem.


Am ieșit la un ceai în centrul vechi ca să ne cunoaștem mai bine și iată ce am aflat:

J&L : Spune-ne dacă ai designeri sau magazine preferate
I: Magazinele mele preferate sunt Bershka, Zara și Stradivarius.

J&L: Te inspiri din stilul unei vedete, din reviste?
I: Îmi place să iau câte puţin din fiecare şi să le combin în felul meu, să îmi pun amprenta pe ţinutele mele. Nu mă interesează cine, ce poartă sau de unde sunt cumpărate piesele respective atâta timp cât mă reprezintă şi mă simt bine când le port.


Ţinuta de şcoală a Ioanei (ni se pare foarte cool & girly):




J&L: Totuşi ai o vedetă preferată/un personaj preferat?
I: Serena din Gossip Girl îmi place foarte mult, dar nu pot să îi adopt stilul la vârsta mea (râde)

J&L: Ai o piesă preferată în garderobă?
I: Am o eşarfă care îmi place foarte mult şi aş purta-o non-stop (râde). De obicei nu îmi place să mă îmbrac extravagant, dar să am un accesoriu care să pună ținuta în evidență.

J&L: Pentru iarna aceasta ai o piesă vestimentară preferată?
I: Ooo da. O haină de la Zara, pe care nu o am încă, dar e pe lista pentru Moș Crăciun (noi sperăm că a primit-o deja, pentru că e minunată).




J&L: Şi ce îţi place să porţi din ceea ce e în trend la momentul acesta?
I: Îmi plac hainele şi accesoriile cu ţinte şi cele cu paiete.

J&L: Spune-ne şi parfumurile care te reprezintă.
I: Miss Dior şi Kenzo Leopard.

J&L: Dacă am aflat ce îţi place, spune-ne și dacă există ceva ce nu ai purta niciodată.
I: Pantofii aceia fără toc, în genul celor purtaţi de Lady Gaga.



J&L: În materie de coafuri ce îţi place?
I: Îmi plac foarte mult împletiturile, dar prefer totuşi să port părul despletit.

J&L: Culorile tale preferate sunt...?
I: Corai, nuanţele de maro şi auriul.

J&L: Spune-ne, Ioana, fără ce nu poţi pleca de acasă?
I: Mereu am în geantă o oglindă şi un gloss.

J&L: În afară de modă mai ai şi alte pasiuni?
I: Muzica - nu am voce, dar mi-ar plăcea să iau lecţii de canto și îmi place să citesc (lucru care ne-a încântat :D).

J&L: Dacă tot am ajuns aici, spune-ne cartea preferată și ce muzică asculți.
I: Maitreyi - Mircea Eliade, este preferata mea, iar ca gen de muzică am ascultat Metallica, Nirvana, Red Hot Chilli Peppers, dar acum ascult muzică în funcție de starea de spirit. Trebuie să mă prindă când o aud și nu neapărat să îmi placă artistul.

J&L: Ne-a făcut mare plăcere, Ioana. Pentru încheiere, spune-ne ce porți astăzi.
I: Cardigan H&M, blugi şi cămaşă Pimkie, eşarfă C&A



Sperăm că şi vouă v-a plăcut de Ioana. We definitely love her!
În curând vom face cunoştiinţă şi cu Maria, câştigătoarea eşarfei. 

Mulţumim pentru cometarii 



No comments:

Post a Comment

Feel free to express yourself! We read all comments. Thank you!